میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میم نرفت درسته دی وز بارندگی هوا رو بهونه کرد ولی مطمینم بخاطر من نرفت

ساا 98 با تمام بدیهاش و اندک خوبیهاش داره میره هر چند من نگران همین چند ساعت باقیمانده ام. 

از صبح فقط تمیز کاری کردم و قرمه سبزی شب عید رو پختم و برنامه رشید پور روشنه و با اهنگ تو ماهی و من ماهی... حجت اشرف زاده به یاد خواهرم اشک ریختم الهی بمیرم واسه اون نگاه مظلومت

هنوز کار دارم باید بلند شم ظهر سالاد تن ماهی و ماکارونی درست کردم وحشتناک شور بود،الان دلم میخ اد شلنگ اب بگیرم تو معدم.

برا سفره هفت سین خیلی کم و کسری دارم ولی به قرنطینه پایبندم.

الهی که دل خوش و ارامش درسال 99 نصیب تک تک بنده های خدا بشه امین



خدارو شکر میکنم که امروز انرژیم مثبته ،تصمیم گرفتم میم تنها بره و ما هم بمونیم اینجوری هم خودم راحت ترم و هم واینکه نگران انتقال بیماری نیستم . مامانم زیاد دلش نبود بریم حقم داره میترسه میگفت اگه اومدید نباید خونه پدرشوهرت برید تو دلم گفتم اخه مگه میشه نمیگن چرا خونه پدرش رفت خونه ما نیومد فعلا تا جمعه رو یه کاریش میکنم تا بعد .

ای کاش فقط و فقط خروجیهای تهران رو میبستن اکثرا از تهران دارن میان سمت شهرستانا. اتوبان تهران قم قیامت بود. این مردم دلشون واسه خودشون نمیسوزه دولت هم که خواب ناز.


اخرین روز کاری سال 98 ،امیدوارم این دو روز به خیر بگذره و سال جدید سرشار باشه از شادی و ارامش، الهی امین .


چهارشنبه سوری به قوت خودش باقیه کی هستن؟ یه ادمای احمقی مثه میم که وخامت اوضاع رو هیچ جوره درک نمیکنن رفیق بازی میم سینوسیه تا میام دلخوش کنم که دیگه سنش رفته بالا و تموم شده باز شروع میکنه واین روزا انگار تو قفسش کردن ول کن نیست هرچی میگم الان همه تو ریسکن بفهم بشین سرجات میگه نمیتونم . نمیدونم واقعا چه گناهی به درگاه خدا کردم که همه جوره دارم مکافات میبینم .

دلم یه شوهر میخواد که بچسبه خونه و حوصله ش سر نره مثل میلیونها مرد دیگه که تو در و همسایه و همکار و فامیل میشناسم.

باز هم شب عیده و اعصابه من داغون بازم حیرون ویلون اخه خدا چه خبرته چرا هیچی حل نمیشه چرا ول کن من بدبخت نیستی چرا این همه عذابم میدی چرا چراااااااات

من میخوام شب عید خونه خودم باشم شام بپزم و صبحش تو خونه خودم کنار سفره هفت سین خودم باشم چرا هرسااااال دق تو دلم میذاری . 

چرا بقیه انقد اروم دارن زندگی میکننن شوهره میره سرکار میاد نه جنگ اعصاب نه رفیق بازی نه حاشیه چرا از این ادمای اروم نصیب من نکردی. تو را به خودت قسمت میدم خسته شدم تو را به خودت قسمت میدم حلش کن اخه تو خدایی تو به دادم نرسی کی برسه کی نجاتم بده کی مشکلم رو حل کنه اگه قرار باشه فقط نگاه کنی فرقت با من بنده ناتوان چیه.

مثه سگ پشیمونم از بارداربم الان حال چند سال پیشم رو میفمم وقتی تو درد و خون غلط میزدم چند بار بیهوش شدم اما بچه رو انداختم الان میفهمم که نمیشد،الانم نمیشه اما نمیدونم چرا الان فهمیدم چرا 10 ماه تلاش کردم اه حالم از خودم بهم میخوره نمیدونم بخاطر هورمونام انقد حساس شدم یا واقعا تازه چشمم باز شده. میم الهی که یا بمیری یا اصلاح بشی پدر بچه می اما از خدا میخوام اگه بلد نیست درستت کنه ببرتت فقط بری بمیری من خلاص بشم از این زجر


این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.