میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مدرسه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بچه رئیس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه سرویس وبلاگی هست به اسم blog .ir.بیان هم بهش میگن. اصلااااااااااا من نمیتونم با این سرویس ارتباط برقرار کنم. اتفاقی هم وارد وبلاگ های این سرویس شدم ،انقدسختم بوده فرار کردم. یه جوریه ،قاللبش یه حالیه ،اصلا انگار بلاگرهاش هم  از یه کره دیگه اومدن. هر چی خودمو کشتم نتونستم یه دونه وبلاگ تو این بیان *ه چی چیه  .. بخونم . کلا فراری هستم ازش. یعنی یه جوریه که اگه بقیه سرویسا مثل بلاگفا مشکل پیدا کنن همه برن تو این سرویس مذکور بنویسن بنده وبلاگ خونی رو میبوسم میذارم کنار.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.