میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

خدارو شکر میکنم که امروز انرژیم مثبته ،تصمیم گرفتم میم تنها بره و ما هم بمونیم اینجوری هم خودم راحت ترم و هم واینکه نگران انتقال بیماری نیستم . مامانم زیاد دلش نبود بریم حقم داره میترسه میگفت اگه اومدید نباید خونه پدرشوهرت برید تو دلم گفتم اخه مگه میشه نمیگن چرا خونه پدرش رفت خونه ما نیومد فعلا تا جمعه رو یه کاریش میکنم تا بعد .

ای کاش فقط و فقط خروجیهای تهران رو میبستن اکثرا از تهران دارن میان سمت شهرستانا. اتوبان تهران قم قیامت بود. این مردم دلشون واسه خودشون نمیسوزه دولت هم که خواب ناز.


اخرین روز کاری سال 98 ،امیدوارم این دو روز به خیر بگذره و سال جدید سرشار باشه از شادی و ارامش، الهی امین .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد