میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میم نرفت درسته دی وز بارندگی هوا رو بهونه کرد ولی مطمینم بخاطر من نرفت

ساا 98 با تمام بدیهاش و اندک خوبیهاش داره میره هر چند من نگران همین چند ساعت باقیمانده ام. 

از صبح فقط تمیز کاری کردم و قرمه سبزی شب عید رو پختم و برنامه رشید پور روشنه و با اهنگ تو ماهی و من ماهی... حجت اشرف زاده به یاد خواهرم اشک ریختم الهی بمیرم واسه اون نگاه مظلومت

هنوز کار دارم باید بلند شم ظهر سالاد تن ماهی و ماکارونی درست کردم وحشتناک شور بود،الان دلم میخ اد شلنگ اب بگیرم تو معدم.

برا سفره هفت سین خیلی کم و کسری دارم ولی به قرنطینه پایبندم.

الهی که دل خوش و ارامش درسال 99 نصیب تک تک بنده های خدا بشه امین



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد