میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

اینستاگرام رو مدتیه بستم . دلمم اصلا تنگ نشده.تنها چیزی که ناراحتم میکنه اینه که پستهای یه سری ادما رو ازدست میدم از جمله مهراب قاسمخانی. به شدت واکنشهاش به موضوعات روز به فکر من نزدیکه. انگار اون کپشنها رو من میخواستم بنویسم . زبردستی نویسنده ای مثل اون واقعا به وجدم میاره. بعد از اون هم امیر مهدی ژوله ست و صفحه تهمینه میلانی رو هم دوست دارم. متاسفانه دیگه بقیه ش ویترینه خوشیهای مردمه. دوست و فامیل و اشنا لحظات لاکچری و بورژوایی شون رو قاب میکنن تو اینستاگرام و ماها که از تنهایی و هزار جور مشکل پناه کیبریم به این هالم باید لایک کنیم. 

خیلی دلم میسوزه که نمیتونم پستای اون ادمای دوست داشتنی رر بخونم . چند چقت پیش یه ایدی دیگه باز کردم و فقط همین ادما رو اضافه کردم. اما مگه لامصب میشد .مرتب پیشنهادهای خفن میومد و یه دفعه به خودم میومدم میدیدم تو پیج اون احمقایی هستم که از فالو و بازدید من واسه چرت و گرتهاشون تبلیغات میلیونی میگیرن. 

دوستی بهم میگفت ما خدودمون دتریم شاخهای تینستا رو پرورش میدیم با لایک ها بازدیدها و فالوامون. اونم تمام این صفحات مزخرف رو بلاک کرده بود. نمونه ش اون دختره ست که تمام صورتشو داغون جراحی کرده و لقب تبر واسه خودش گذاشته. این اواخر هم با اون قیافه عجق وجق و ترسناکش محصولات کمپانیهای ریز و درشت رو تبلیغ میکرد. من ه رد شدم رفتم فقط موندم اون چند صد هزار فالوور اون دنبال چی هستن و چی میخوان از اون قیافه. دختر من که یه لحظه  دید شب خوابش نمیبرد ایضا خودم. 

کاش،یه کمپینی راه بیوفته شر این جور شاخها از اینستا و سایر شبکه های مجازی کم بشه. کاش

نظرات 2 + ارسال نظر
خورشید شنبه 9 دی 1396 ساعت 13:38 http://khorshidd.blogsky.com

منم یه مدت اینیستا نداشتم راحت راحت بودم
خیلی چیزا شده فقط ظاهرسازی
دیدن کسایی که همش با مکاپسرم کامل توی رستوران نشستن

خورشید جان منم دیگه ندارم و واقعا ارامش دارم. اونا هم زندگیشون کامل نیست ولی تظاهر میکنن. رقابت دارن با هم

سو جمعه 8 دی 1396 ساعت 12:30

چقددددر خوب گفتی
کاش بشه همه اینستارو پاک کنن و یا فقط خوبا بمونن
باورکن دوست مجرد منم هی میبینه حسرت میخوره توقعش میره بالاو.....

ممنونم
همه ادما یه حسرتی دارن تو زندگیشون یکی بچه یکی همسر یکی رفاه. اینجور دریچه هایی که باز هست به روی زندگیا خیلی مشکل میکنه هضم و تحمل مشکل رو برای ادم های محروم. طفلک دوستت. کاش بدونه بیشترشون نمایشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد