میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

وای

یعنی دارم از عصبانیت منفجر میشم . یه سفارش اینترنتی برا خودم داشتم گفتم کنارش م برا دو تا بوادرزاده ها یه چی سفارش بدم من که دارم پول پست میدم . ادرس مامانم اینا رو دادم تو تلگرامم برا خواهرم نوشتم که کدوما مال بچه هاست و...

وای خدا امروز صبح زن داداش زنگ زد تشکر که وای این همه چیز چیه برا بچه ها سفارش دادی انگار یه پارچ اب یخ ریختن روم. همه بسته رو داده بودن به اونا. انقد داد زدم و عصبی شدم الان معده م داره از درد میترکه اخه ادم انقد بی توجه یعنی سواد نداشتی بخونی من چی نوشتم روی هرکدوم هم که اسم داشت وای خدا. خوب همین جور زندگی رو یلخی میگیرم که همیشه به خودمون بدهکاریم. اونا هم زودی زنگ زدن که اشتباه شده . هم مالم رفت هم ابروم هم اعصابم . زنگ زدم گفتم چون بچه ها بهشون ذوق کردن بمونه پبششون. 

خدا شاهده بخاطر پولش نیست اخه نباید یه کم دقت کنن من خبر مرگم چی نوشتم . 

دیشب خوش گذشت با شوهر و طلا شام رفتیم بیرون بعدشم رفتیم پارک. من تو ماشین نشستم اخه سرد بود. ولی الان کلا از دماغم درومد. واقعا نمیدونم دیگه چی بگم. این حجم بی توجهی. بیخیالی . اهمیت ندادن به خواسته های دیگران نمیدونم از کی به ما ارث رسیده باری به هر جهت ، فکر کنید کل بسته پستی رو همونجوری برداشتن تحویل دادن حالا خوبه باز کردن و نیگاش کردن. وای بد جور دارم میسوزم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
تارا پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 19:34

وا چرا با خودت رودربایستی داری خانمم ؟خوب تماس بگیر به زن داداش بگو (زن داداش جان)ظاهرا یه اشتباه توی ارسال بسته ها صورت گرفته .فلان چیز و بهمان چیز متعلق به بچه هاست اون بسته دیگه برا خودم سفارش داده بودم .اگه میشه بزار خونه مامان بعد میام میبرم . چرا حرص و جوش بیخود میخوری آخه .یاد بگیر به موقع نه بگی .به موقع حقت رو بگیری .اصلااااااا احساس شرم نداشته باش بابت کارت .چون شما لطف کردی و اینجا فقط یک اشتباه صورت گرفته که باید مدیریت کنی تا درست جلو بره

اره عزیزم درست میگی ولی زن برادرن شهر دیگه ای زندگی میکنن علاوه براین انگار بچه ها کلی به اون چیزایی که در حقیقت مال من بوده ذوق کردن ولی در اصل بسیار از خواهرن عصبانیم که چرا انقد بی فکره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد