میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

دیر خوابی

دیروز صبح چقد بدو بدو کردم زود رفتم دنبال دخترم میترسیدم دیر برسم از غذای اونجا بخوره چقدم بازیگوشی کرد تا اومد با هم رفتیم خرید لباس زیر میخواستم وضعیت ش هام افتصاح بود 4 تا خریدم بعدشم کلی تو الکتریکی ها گشتم دنبال دوشاخه انتن اخرم تو موبایل فروشی پیداش کردم. مثه چی پشیمون شدم از ماشین بردن . ایستگاه تاکسی جلومون بود ولی مجبور شدیم ماشینو کلی دورتر پارک کنیم و کلی پیاده بریم. 

تا رسیدم ته چین رو که برا طلا پخته بودم بهش دادم و بقیه کارای خورش بادمجون و خلاصه لباسای شسته شده رو پهن کردم و یه تشک داشتیم که تو حیاط شستمش و جارو و ساعت دو خودم ناهار خوردم و همسر سه اومد با دست پر نون سنگک و هندونه ناهار اونم دادم بازم یه خروار ظرف شستم و در حال مطالعه خوابم برد. طلا هم پیشم خوابید زود بیدارشدم چای و عصرونه و شوهر هم خواب بود که تا اسم هندونه اومد بیدار شد و سرش دوباره رفت تو کلش بازی کردن بهش گفتم بیا سانس 8 بریم سینما من و من کرد من و طلا اماده شدیم اول رفتیم کتابخونه چن تا کتاب از قبل از عید مال طلا دستمون بود پس دادیم یه رمان برا خودم و دوتا هم داستان برا خودش گرفتم وبعدشم پارک کنار کتابخونه. شلوغ بودو حسابی بچه بازی کرد قبلش به شوور گفتم اگر نظرش عوض شد برا سینما بیاد دنبالمون ،بعید بودولی چشم به راه بودم خیالم برا شام راحت بود که داریم و تا هشت و نیم موندیم پارک دیگه کامل تاریک شده بود. اومدیم دیدم از اون وضعیتی که ما موقع ترک خونه داشتیم یک سانت هم جابجا نشده. دیوار به دیوار رو دیدیم انتن هم شکر خدا بازی درنیوورد و شوهر چند بار که تصویر صاف و اینه رو دید تاکید کرد که یه دونه ام. خخخ

ساعت 11 هم بازی رئال و بایرن که شوهر طرفدار بایرن ه. خدا خدا میکردم بازی تو 90 دقیقه تموم بشه بخوابیم که کشید وقت اضافه و نتیجه اینکه بچه دیر خوابید و صبح هم بیدار نشد بره . باید یه فکری بکنم برا خواب شبش. شاید تبلت رو برا تنبیه ازش بگیرم.

دلم میخواد زودتر این دوره پ بگذره بشینم با قران قشنگم که تازه خریدم قران بخونم.

دیشب کلی بارون بارید و رعد و برق میومد شوهر چن بار رفت تو حیاط، صبح دیدم تشکی که دیروز شستم دیشب تو بارون بوده خیلی بی خیاله نکرده بیاره بذاره تو بالکن. هیییییی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد