میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

رمزی شدن پستهام

هفته پیش خاله های تهرانی که برای مراسم ختم اومده بودن اعلام کردن که دیدن خونه ما هم میان. نانا امروز وارد نه ماهگی شد در حالیکه هیچ کدوم از خانواده مادریم ندیدنش تا حالا یا کم لطف بودن یا نگران کرونا ؟تمیدونم. خاله های اینجا هم تو رودربایستی قرار گرفتن و گفتن ما هم میایم. 

دو روز تمام خونه سابیدم و بالخره اومدن و رفتن و حسابی از خونه خوششون اومد و بعدش میم که خونه مامانش رفته بود مامانم رو رسوند و بماند که دعوای حسابی کردیم و کلی گریه کردم از رفتار میم. 

حالا فرداش جلسه داشتم اداره بگو با ریاست کی,,؟ جناب میم. اخر شب عذر خواهی کرد به روش خودش. این جور مواقع یه ماچ از دور میفرسته و منم کشش ندادم و آشتی کردم.صبح رفتم جلسه و حسابی میم جلو بقیه تحویلم گرفت.

این هفته هم که درگیر نیومدن پ بودم و قشنگ حالت سکته داشتم و از بس زعفرون خوردم کلی اقتصاد خانواده رو با ضرر و زیان روبرو کردم.

امروز برای لحظه ای میم جلو یه پاساژ توقف کرد و رفتم برای الیس ناخن مصنوعی بخرم ( بماند که چقد بحث کردیم که راضی شدم گفت برای بازی میخواد منم راضی شدم وگرنه بچه ده ساله کجا و این قرتی بازیا کجا و برای اولین بار بعد سالها زندگی مشترک برا خودم لاک خریدم. عاااشقشم. امروز این ماجرا پیام بزرگی برام داشت. نه که لاک نداشته باشم داشتم یا از خواهرام گرفته بودم یا آلیس بهونه گرفته بود براش خریده بودم که البته صدتا سوراخ مال خودشو قایم میکنه.

این روزا برا دل خودم خرید میکنم چون سالها فقط برا نیازم خرید کرده بودم یه مانتو داغون شده بود مانتوی بعدی رو گرفته بودم هییچ‌ وقت همزمان چند تا مانتو یا شلوار نداشتم. خواهر وسطی الان تمام لباساش جامونده چند مدل و چند رنگ شلوار که همه نو هستن در حالیکه حتی شاغل هم نبود و مامانم اینا سالهای بعد طلاق خرجشو میدادند. خیلی ملاحظه کردم نا به ثبات برسیم امیدوارم بتونیم اخرین بدهی ها رو هم بدیم و فکرمون اروم بگیره. آمین 

دوستان من از این به بعد رمزی مینویسم یا رمز رو وبلاگ میذارم یا پستها. دوستانی که وبلاگ دارن پیام بدن رمز بفرستم و اونهاییکه این مدت همراهم بودن لطفا اگر وب ندارید یه اسم رمز بذارید که پست با رمز اون اسم محتوی رمز خودم( با اسم خودتون ) رو براتون اینجا بذارم. 







نظرات 15 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 08:22

سلام رهاجان متاسفانه اون پست موقت بارمزی که من داده بودم بازنشدمن ۱۳۵۷ روبه عنوان رمزداده بودم لطف میکنید به بازبینی بکنید

آتوسا جمعه 1 مرداد 1400 ساعت 23:02

رها جان ممنونم، لطفا کلمه دانا رو برام رمز کن.

هانیه پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 12:54 http://www.lovelymahan.blogfa.com/

سلام
منم یک هانیه هستم
برای رمز ..

رهآ پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 09:44 http://Ra-ha.blog.ir

من میتونم رمزت داشته باشم؟

آتوسا پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 02:20

سلام رها جان، من هم می‌تونم رمزتو‌ داشته باشم؟

عزیزم امکان ارسال ایمیل ندارم یه کلمه بفرست من با همون پست میذارم و رمز میدم

سمانه سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 01:49

منم میخونمت

چجوری رمز بگیرم

عزیزم من از شما تا حالا کامنتی نداشتم

مریم ... چهارشنبه 23 تیر 1400 ساعت 19:10

سلام
منم یه دختر همسن الیس دارم و دقیقا تو خونواده ای مثل شما بزرگ شدم اما کمی کمتر از شما سخت گیری میکنم براش چه اشکالی داره لاک برنه یا ناخن داشته باشه اینقدر به ما سخت گرفتن که اسیر شوهرایی مثل میم شدیم اون دخترایی که دنبال قرتی بازی بی چارچوب بودن زرنگ بودن و پسر خوبا رو دزدین اونوقت ما همش دنبال آبروداری برای خانواده بودیم و نشستیم تا یکی در این خونه رو بزنه اونم با منت ... هر چند در ناخوداگاهم ازون سخت گیریای مامانم برای دخترم دارم اما گاهی سعی میکنم هوشیار باشم و بزارمش به حال خودش تا مریم دوباره ساخته نشه...
رمز هم وبلاگ ندارم
Mamanelina اگه خواستی بزار ممنونم

دریا چهارشنبه 23 تیر 1400 ساعت 12:21

سلام من تازه باهاتون آشنا شدم پست قبلی دوتاپیام دادمتون.وبلاگ ندارم الان کاملا متوجه نشدم چه طوری رمزبهمون می‌دین فک کنم بایدیه اسم بگیم من اسم شکوفه رومیگم اگرم عددمیخواین 1357 انشالله که درست متوجه شده باشم

نازمهر چهارشنبه 23 تیر 1400 ساعت 10:13

سلام رها جان.خوبی؟
من متوجه نشدم چطوری رمز رو بگیرم، چون وبلاگم فعال نیست

هما چهارشنبه 23 تیر 1400 ساعت 08:40

من تازه شما رو شناختم وو تازه خونذن ارشیوتون رو تموم کردم اگر بهم لطف کردید خواستید رمز بدید اسم رمزم بهار

maryam سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 15:30 http://nadaram

من وب ندارم اما خوشحال می شم بتونم خواننده مطالبتون باشم .لطفا رمز 1362 رو برام بزارید .ممنون

تمشک سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 14:10 https://mahbubedelam.blogsky.com

ای وای چرا هر صفحه ای که امروز خوندم چندتا درمیون میخوان رمزی بنویسن عزیزم دوست داشتی به منم زحمت بکش رمز بده چون علاقه دارم خوندن مطلبت رو

ترنج سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 13:30 http://alsha.blogsky.com

سلام
میشه برای منم رمز بفرستین

سمانه سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 09:19 https://weronika.blogsky.com/

سلام بانو
می تونم رمزت داشته باشم

هانیه سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 08:44

سلام رها جان
من چندین ساله که میخونمت و چندین بار براتون با اسم هانیه پیام گذاشتم. یک بار هم داستان خودم رو براتون تعریف کردم تو پیام.
الانم اگر تمایل داشتین ممنون میشم رمز بدین به من و اگر هم میخواین خصوصی ترش کنید براتون آرزوی شادی و موفقیت میکنم.
اگر تمایل داشتین اسم رمز honeymoon رو برام در نظر بگیرید.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد