میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

دقیقا روز 90 بارداری هستم و تمام امیدم اینه که مثل بارداری اولم روز اول ماه چهارم تموم بشه این ویار لعنتی. البته اونموقع فقط تهوع بود و لی الان تقریبا هر مشکلی یه زن باردار میتونه داشته باشه رو تجربه کردم نفخ،یبوست،تهوع،احساس ناخوشایند نسبت به بوهای اطرافم و از همه بدتر تلخی و بدمزگی دهان که داره از پا درم میاره. تمام روز کلافه ام تغذیه ام درست نیست چون اگر چیز چرب بخورم اونم چیز سالمی مثل گزدو یا سایر اجیلهای بی نمک ،حالم بدتر میشه مرتب عرق نعنا دستمه و سرچ میکنم ببینم کسی تونسته راه حلی برای این معضل پیدا کنه اما دریغ از یه درمان.

میم بیچاره تحملم میکنه و البته الیس هرچند وضعیت الیس هم تو حال بد من کم تاثیر نیست ریزش موهاش خدارو شکر کمتر شده اما بازهم حساسیتش نسبت به وسایل اتاقش برگشته حتی حق ندارم اسمشون رو بیارم. گاهی میزنم زیر گریه انقد که از این موضوع ناراحتم.

مامانم میگه من 5 تا بچه اوردم اصلا نفهمیدم ویار چیه اون سه روزم خونشون بودم همش میگفت چته تو باز. عصبی میشم میشنوم.

باید دکترم رو عوض کنم زن عوضی درگیر تخلفات اداری و زیر میزیه و مطب رو پلمپ کردن درمانگاه دیدمش اصلا حواسش سرجاش نیست و راجع به ازمایش و سونوی همزمان ان تی اصلا بهم توضیح نداد و منم متوجه نشدم یکی از نامه ها خطاب به ازمایشگاه هست چون واقعا زمان بارداری اولم از این چیزا نبودو کسی هم تو اطرافم باردار نبوده بدونم چی به چیه.اشتباه شدو نمیدونم نتیجه غربالگری سه ماهه اول چی بشه.توکل بخدا




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد