میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

امروز چقد بوی عید میاد. اصن یه وضعی ،یه نفرم که با من همعقیده بود یه ترقه پرت کرد تو کوچه درست مثه نزدیک چهارشنبه سوری.

از ظهر میم رفت دنبال ک ا ن دی د منتخبش. من که بعیده رای بدم. من و الیس هم تنهاییم عکسای خرس و شکلات لایک میکنم. 

دیشب با خواهر حرف زدم گفت رادیاتور مامانم اینا دیشب سوراخ شده قطع کردم زودی زنگ زدم مامانم،با هم حرف زدیم. 


نظرات 1 + ارسال نظر
فری جمعه 25 بهمن 1398 ساعت 20:36

واقعا داریم به عید نزدیک می شیم من عاشق اسفند ماه هستم هر روز می رم بیرون و از خیابان های شلوغ لذت می برم . شما هم ایران زندگی می کنید؟

منم یه زمانی عاشق اسفند ماه بودم ولی خوب الان نه زیاد. بله عزیرم ایرانم ایشالا امسالم حسابی لذت ببری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد