میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

بدو بدو

دیروز تا طلا رو رسوندم مدرسه رفتم سراغ کارام اسکن و کافی نت و اوه که چقدم جگرم خون شد بعد رفتم بیمارستان وقت اسکن بگیرم،که دیدم همون موقع کارو انجام میدن فیشو پرداخت کردم و اسکن رو انجام داد و زود پریدم خونه. 

شوهر فیله خریده بودپااک کردم و خوابودم تو پیاز و ابلیمو ،برنج دم کردم و رفتم سراغ طلا. 

دوبار تا وقتی شوور اوند منقل درست کردم برا کباب یه بار برای طلا یه بارم خودمون.ناهار خوردیم جمع کردم و یه چایی و رفتیم جلسه اولیا مدرسه طلا. هرکار کردم پیش باباش نموند نمیدونم چیکار باید بکنم.

طبق معمرل باز کلی خرج تراشیدن. و قرار شد برای فردا که روز تولد حضرت ابوالفضل و امام حسین هست جشن بگیرن و هر کی خواست کمک کنه منم قبول کردم اجیل مشکل گشا بگیرم برای 110 نفر.

کلی گشتیم من نمیدونم چرا نایاب شده بود یک کیلوو نیم گرفتم و پلاستیک کوچک و ربان سبز. 

به طلا نشون دادم تو هرپلاستیک یه قاشق بریزه تا من برم دکتر . 

باباش خواب بود گفت مامان در اتاقو باز میذارم که بابا رو ببینم احساس تنهایی نکنم. 

الهی فداش بشم تا من برگردم 50 تا پلاستیک رو با دستای کوچولوش پر کرده بود مامان قربونش بره.

ابولفضل نگه دارش باشه.

دکتر تایید کرد که سردردام میگرن هست و یه سری رژیم و دارو دارو داد که هنو وقت نکردم بگیرم.

تا از پیش دکتر اومدم با طلا مشغول ربان زدن بسته ها شدیم و اون وسطا شام درست کردم و با شوهر گوشت که خریده بود رو درست کردیم کلی ظرف شستم و دیگه اخر شب از کمر درد داشتم له میشدم. 

یا امام حسین یا حضرت ابوالفضل شما رو به این روزا قسم صدقه سر حاجتمندایی که حاجت شون روا شده،از دل و حاجت من خبر دارید ،دست من رو هم بگیرید . 

خدایا میشه سال دیگه تو این روز قشنگ ممنون شون باشم که به دل من هم نگاه کردن



نظرات 1 + ارسال نظر
alireza دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 15:21 http://malikhulia.blogsky.com/

چشمان سیاهت اثر فرشچیان نیست
نازت همه ی انچه که خوانده ست بنان نیست...

کس نیست که پنهان نظری با تو ندارد
کس نیست که اندر طلبت جامه دران نیست!

بی انکه بدانی همه را شیفته کردی
سخت است که جز حرف تو ما بین زنان نیست...

گفتند از ابروی تو بسیار و ندیدند
ابروی تو یک جور کمین ست کمان نیست!

لبخند تو و اخم تو زیباست ولی حیف
شیرینی قندی که در این ست در آن نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد