خار

اگر  اهل مشروب بودم الان گیلاس گیلاس عرق میخوردم، اگر اهل سیگار بودم الان یه پاکت سیگار کشیده بودم. ولی بدبختی من اهل حرف زدنم باید خرف بزنم دردم سبک بشه. با مامانم و یکی از دوستام کوتاه حرف زدم ولی یه گوش مفت میخوام اتاق بغلی بگه غصه نخور فقط بیا بگو چه دردته.پس حالا که اون رفیق همراه و گوش به هوش نایابه مجبورم بنویسمش.

باز من رفتم تهران و تنم خورد به تن خواهر میم. یعنی این دختر رسما روانی شده اومد بهمون سر زد گفتم آدم شده بعد دوبار دعوت روز دوشنبه ظهذ ناهار رفتیم پیشش کاش قلم پام میشکست و نمیرفتم. یه لقمه نون به ادم میده و متلک بارونت میکنه.  باز من گذشتم بهش گفتم ما داریم برمیگردیم میخوای ننه باباتو ببینی بیا.اولش میخواست با اتوبوس بیاد ما گفتیم ما هم برمیگردیم ادا پشت ادا. یه بار گفت نمیام یه یار گفت جاده شلوغه یه بار گفت باید زود برگردم از اونور سختمه اخرم گفت پشیمون شدم و نمیام. یعنی .ن تو روح من که انقد اینو ادم حساب کردم چند بار زنگ زدم که ما تا فلان ساعت نمیریم پشیمون شدی خبر بده بیایم دنبالت. بعد شب ما هشت راه افتادیم دو  رسیدیم شهرمون، عفریته خانم همون روز ساعت شش صبح با اتوبوس اومده. 

این بار ما الیس رو نبرده بودیم هفت روز خونه مامانم بود روز اخر خونه مادر میم. بعد الیس نا رسید خونه بهم گفت چه سوتی عظیمی دادن و مادرشوهر داشته باهاش تلفنی حرف میزده و این .ن خانم داشته غیبت من و بچه ها رو میکرده و مادرش بعد تماس کلی الیس رو میگیره زبون که به من نگه. همون موقع پدرشوهر اینجا بود وای از فرط عصبانیت داد میزدم و یا اون پیرمرد هم دعوام شد چون طرف دختر لکاته ش رو گرفت و البته بعد از داش دروردم هر چند سر سنگین اونم گفت اعصابش خرابه و میم هم همش میگه خواهر من روانیه. یه حال سگی دارم خدا میدونه انگار یکی از پشت خنجر فروکرده تو تنم. حالا این وسط حال خراب و گریه و بی اشتهایی فهمیدم خانواده برادرم اومدن و به مامانم گفتم دعوتشون کنم مامانم میدونست خسته راهم و به شدت ناراحت گفت یه تعارف کن اونا اومدن باغشون نمیان. عاقا ما تعارف زدیم رو هوا گرفتن. حالا یخچال خالی حال من خراب خونه کثیف شب قبلش تا سه و نیم وسیله جایجا کردم و تنلم امروز رو لباس شستم و دسته کردم وای خدایا این چه غلطی بود کردم مامانم زنگ زد که این چه کاری بود کردی با این خستگی و بچه ها و بیا من یه چیز درست میکنم میگم تو درست کردی ببریم باغشون گفتم مامان دیگه خرابش نکن منم عصبی ام سرگرم باشم بهترن. ساعت ده شب رفتیم خرید. حالا هم یه کارایی کردم ولی از صبح به جز صبحانه و چای عصر هیچی نخوردم. خدا لعنت کنه ادمی که سرش تو زندگی بقیه ست و الیته همه میگن این زن چون جدا شده به شدت حسودی میکنه و منتظره زندگی ما هم به هم بریزه. خدا فردا رو بخیر بگذرونه اخه دختر لال بمیری زنگ زدنت چیه خودت تازه از راه رسیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد