باوکلی اقدام امنیتی شامل دستکش و ماسک و ژل ضدعفونی رفتم بیرون. قبلش در و دکمه های اسانسور رو الکل اسپری کردم باشد که رستگار شوم. 

امپول الیس پیدا نمیشه یکهفته ست دارم به این مرد میگم بده یه نفر ببره تایید،کنه هی دست دست کرد بالاخره دیروز برد و معلوم شد خارجیش اصلا پیدا نمیشه ایرانی هست ولی زیرپوستیه بالاخره مجبوریم ولی خوب من خودم پن سیلین برتم زیرپوست تست کرد داشتم میمردم کی من که عاشق تزریق امپولم. بعد الیس که انقد ترس داره نمیدونم چی کنم طفلک بچم.

بارون میومد عین دم اسب دختر همسایه اومد پیش الیس و مشغول بازی شدن هرچی دنبال سوییچ گشتم نبود زنگ زدم به میم چهار بار ج نداد خواستم ببینم چی کرده با امپول. حالا اگر جواب تلفن خودشو دیر بدی چنان داد و بیدادی میکنه که بیا و ببین..

بالاخره پیاده رفتم یه تیکه هم تاکسی گرفتم و رفتم داروخانه ای که همیشه میرم گفتن وارد نمیشهالبته از صبح به هزار جا تو کل استان زنگ زده بود همه میگفتن نداریم. 

پیاده برگستم یعنی به غلط کردن افتادم خیس خالی شدم یه چتر خوب داشتم کخ الیس داغونش کرده بس که باهاش بازی کرده الان میخوام بخرم ولی واقعا هیچ وقت نفهمیدم چه مغازه ای چتر میفروشه اصلا باید برم سراغ چجور مغازه ای؟اینم معضل من.

یه عالمه خرید کردم بادمجون و هویج و سیب و پرتقال و فلفل دلمه ای و خیار و شیر. ماکارونی فرمی و چوب شور و ساقه طلایی.

به یختی کشوندم تو خونه همه شون رو ضدعفونی کردم گذاشتم خشک بشه بازم الکل و شستشو واستحمام. این مملکت که در و پیکر نداره اصن ضدعفونی نمیدونم چیه ووهان رو هزاربار تا الان مایع ضدعفونی پاشیدن به صورت سراسری فکر نکنم برا قم یا سایر شهرها همچین کاری بکنن اصلا ندارن تجهیزاتشو باید خودمون مراقب باشیم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد