میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

دلخوشی های کوچک

دو تا سریال خریدم.  مدتها بود دلم میخواست سریال فرندز رو ببینم. از طرفی سریال عشق ممنوع تنها سریال ترکی بود که خوشم اومد ازش، جمع و جور و فاخر با روند داستانی مشخص. نه مثل این سریالای جدید. هر وقت مامانم اینا اکیا میبینن من رسما فرار میکنم. متنفرم. البته سلیقه ایه . 

فقط و فقط دو تا سریال رو از جم دنبال کردم یکی همین عشق ممنوع یکی هم برگریزان. هر چقدر عشق ممنوع رو بیینم خسته نمیشم اما برگریزان برای من تموم شد پایان اون سریال برگریزان زندگی منم شروع شد.

اینجایی که هستیم م ا ه وا ره نداریم . چند بار همسر خواسته بذاره اما من زیاد راضی نیستم.همون اخر هفته ها خونه خودمون میبینیم کافیه. دخترم به شدت گیر میده به این سریالای مزخرف جم. هر چند من جم سریز رو از لیست حذف کردم اما خوب کلا دیدم این ور نداشته باشیم بهتره. برای اوقات فراغتش کارتونای روز رو میگیرم ببینه. 

دیگه تصمیم گرفتم برای صبحهای خودم که دخترم نیست این دو تا سریال رو سفارش بدم. یه فایل فشرده انگلیسی هم سفارش دادم برای فرندز . اینجوری زبانم هم تقویت میشه. چیکار کنم باید برا خودمون دلخوشی فراهم کنیم.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
چکامه سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 22:21

نیومده عزیزم دوباره بفرست از روی آدرسی که خودم نوشتم کپی کن☺

عزیزم من فرستادم همین رو هم کپی کردم میخوای یه کامنت با یه اسم رمز بده یه پست موقت رمزی با همون کلمه خودت میذارم که رمز تو اون باشه

[ بدون نام ] دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 22:42

سلام عزیزم رمز رو بفرست تو ایمیلم.آندرلاینه
Chakameh_mr@yahoo.com

فرستادم

چکامه یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 18:46

سلام چه عجب دست از آه و ناله برداشتی و یکم به دلخوشیهات رسیدی ایشالله دلت شاد باشه همیشه

سلام چکامه جان
خبر نداری
نمیدونم چجوری رمز برات بفرستم

فرانک شنبه 13 آبان 1396 ساعت 17:32 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

من هنوز سریال فرندز رو ندیدم ، فکر نکم حالاه حالا ها هم نوبتش بشه....

راستی رها جون ، واسه اون برنامه ای که داری ولسه کتاب خوندن ، چند نفری رو که میدونی اهل مطالعه هستن ، حالا فرق نمیکنه علمی و هرچی که بود و دعوت کن به وبلاگت ...
بزار اونا هم در مورد کتابهایی که خوندن توصیح بدن...
پس کی میخوای شروع کنی دختر؟؟؟؟
من خودمم هستم ....
ترانه مامان سامین هم کتابخونه ، فقط بپرس ببین وقت داره یا نه ، خیلیای دیگه هم هستن.....

فرانک جان زیاد حوصله ندارم رمز رو فرستادم به وبلاگت

کیت شنبه 13 آبان 1396 ساعت 11:54

آفرین درستش همینه
برای خودت دلخوشی درست کن
دلخوشیهایی که نیاز نباشه کسی باشه تا تو رو خوشحال کنه خودت خودتو خوشحال کنی

دلخوشی یا سرگرمی موقتی که یادم بره داره دنیا چقد بد باهام تا میکنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 21:59

فرندز برای زبان انگلیسی خیلی خوبه. اگه سخت نیست با زیرنویس انگلیسی ببین. کاش نزدیک بودیم من فیلم و سریال میدادم بهت بعد در موردش گفتمان می‌کردیم.

سلام دوست خوبم
چرا اسم ندارید.
فایل فشرده رو انزیپ میکنم و زیرنویس عوض میشه.
کاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد