میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

پست خاله زنکی

امشب عروسی دوستمه. حق زیادی به گردنم داره دوست دارم تو شادیش جبران کنم اما نمیدونم سوهر میبرتمون شهر خودم یانه. فعلا که ناهار کاری دعوته و نیومده. اس زدم هنو جواب نداده راستش لباس درست حسابی هم ندارم . یه چی سرهم میکنم. حالا

سایت سازمان سنجش فکر کنم بخاطر من بازدیداش چند برابر شده. بابا وا بدین. جونم درومد. 

تنها اتفاق بد اون هفته درگیری دخمل با پسر دایی و دختر داییش بود دقیق نمیدونم که کدوم مقصر بودن ولی از اینکه خیلی خاضر جوابی کرد،بسیار متاسف شدم و به شدت تنبیه شد. 

نمیدونم چرا احساس میکنم بچه های برادرم نسبت به ما گارد دارن یعنی عمه انقد بده. خواهشا کسی میخونه خاموش نباشه و اگر تجربه ای در این مورد دارید بنویسید. 

همش منتظرن کوچکترین اتفاقی رو تبدیل به سو تفاهی عظیم بکنن. دختر منم کم نمیاره اندازه خودش زبون دراز هست که خیلی بده اما ادم انتظار داره یکی که  14 سالشه با یه بچه 6 ساله اونجوری دهن به دهن نشه.

خیلی خداروشکر کردم که اون شب سکوت کردم و قاطی دعوای بچه ها نشدم لطف خدا بود وگرنه قشنگ مستعد قاطی کردن بودم و به قول دوستی در مرحله پاچه گیری بودم اما فقط زدم بیرون. 

مامانشون که فقط نگاه مبکرد حتی بگم حس میکردم حض میکنه. دختر بدی نیست اما خوب ...نمیدونم والا کدوم عروسی از قوم شوهر خوشس میومده که این دومی باشه. خواهر میگه دیگه خودش وارد معرکه نمیشه بچه هاشو شارژ میکنه اونا از خجالت خوارشوور و مادر شوور و بچه خوارشوور درمیان.

میشه دعا کنید من پست بعد با خبر خوش بیام. میشه میشه . ممنونم

نظرات 4 + ارسال نظر
سمر یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 18:57

از صمیم قلب امیدوارم با خبر خوش بیای بچه چهارده ساله خودش قاطی دعوای بچه ها کرده بوده؟ عجیبه. ولی هم خودت و هم خانم داداش کار خوبی کردین چیزی نگفتین. واقعا تا وقتی دعوای فیزیکی بچه ها نکنن والدین نباید دخالت کنن. عمه اصلا هم بدنیست مخصوصا سن ها که بالا می ره خیلی این علاقه ها بهتر میشه.

ممنونم سمر جان
اصل دعوا بین برادرزاده م که چهارده سالشه با دخترم بود که 6 سالشه. خوب این بچه ست نادونه ولی اون چنان جدی گرفته بود که بیا و ببین
والا فعلا که ما بده شدیم بخدا کاریشون نداریم ولی معلومه دوستمون ندارن

فتانه یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 17:45 http://fattaneh69.blogsky.com

دخترت کوچیکه عزیزم نمیفهمه چرا دعواش میکنی...؟
چرا آدم باید بچه هاشو قاطی دعوای خودش بکنه..
عجب عروسی....
داداشت چیزی نگفت به بچه هاش؟

راستش باید بهش میفهموندم که نباید با بزرگترش اونجوری صحبت کنه و هر بحثی رو تبدیل به جنجال بکنه
اون لحظه برادرم نبود

ali farhani یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 15:32 http://www.payamgps.com

ردیاب شخصی ردیاب اهنربایی دزدگیر خودرو

ردیاب مگنتی ردیاب شخصی ردیاب خودرو
ردیاب آهنربایی و ردیاب خودرو مجرمین متواری
این روزها متاسفانه در بعضی نقاط جهان آمار جرم و جنایت و یا خیانت در شراکت بالا رفته و شرکا و اشخاص ،بعضا وسوسه شده و مال دیگری را بالا کشیده و متواری می شوند.
ردیاب نظامی آهنربایی پیام جی پی اس دارای کاربردهای فراوانی در کمک به پیدا کردن مجرمین و بدهکاران مالی دارد و باعث شده دزدان و سارقین و کلاهبرداران نتوانند به راحتی متواری شوند.
این ردیاب ضد آب بوده و دارای شنود و بسیار آپشن های دیگر... در مدتهای مختلف شارژ باتری نگه میدارد و توسط یک آهنربای بسیار قوی به زیر خودرو می چسبد و لحظه به لحظه مکان شخص را به موبایل گزارش میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 02126760035-----09195575351 فرهانی

ali farhani یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 15:30 http://www.payamgps.com

جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد