میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

سر راهمو بستی چه بد کردی زمونه

 در حقیقت دارم دست و پا میزنم این موقعیت شغلی خیلی چیزا رو عوض میکنه.اگه زبونم لال ،نشه بیشتر از این که من ضرر میکنم اونا متضرر میشن.نمیخوام از خودم تعریف کنم اما واقعا مسئولم و متعهد به کاری که بهم محول بشه. اینجوری اونا یه نیروی فعال و مسئول رو از دست میدن

نمیدونم کی اینجا رو میخونه عادت ندارم سر به امار بزنم اما لطفا اگه خوندی حتی شده یه نقطه تو کامنت بذار و البته یه دعای کوچک از ته دل برای غریبه ای که نمیشناسیش. 

امروز دیگه روزه گرفتم .دوست نداشتم ماه رمضون با سفر شروع بشه اما حالا خونه خودمم و اولین روز ماه رمضون برای من امروز بود. این ماه رو دوست دارم امیدوارم اونم منو دوست داشته باشه و برای من خبرهای خوبی به همراه.

تو راه داشتم این اهنگ هایده رو گوش میدادم سر راهمو بستی چه بد کردی زمونه

غرورم رو شکستی چه بد کردی زمونه

ایشالا زمونهیه راه خوب رو برام باز کنه و ابروی من رو حفظ کنه



نظرات 4 + ارسال نظر
نهال دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 00:32

سلام عزیزم.امیدوارم بهترین چیزی که به صلاحته اتفاق بیفته.میدونم سخته ولی ناراحت نباش.وجود خودت خیلی مهمتره.این استرسا آدما داغون میکنه.همیشه موفق و سربلند باشی .روی خوشگل طلاجونو ببوس.

سلام عزیزم ممنونم
اره خیلی دارم استرس میکشم

تیام دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 00:25

انشالله که موفق میشید

انشالا خدا از زبونتون بشنوه

nisa چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 14:29 http://nisa.blogsky.com/

دوست عزیز تازه وبلاگت را دیدم. یک سری از پست های آخر را خوندم. در مورد اشتباه کد زدن خودت را سرزنش نکن. باور کن این چیزهایی که این مدلی پیش میاد تقدیره و حتما داخلش یک خیره نهفته بوده. این را بعدها خودت می فهمی. برای من خیلی این موردها پیش آمده. ضمنا از ته قلبم دعا می کنم که قبول بشی و شغل دلخواهت را به دست بیاری.
خدا خیلی مهربونه. توکل کنه به خودش.

امیدوارم نیسا جان امیدوارم همینطور باشه که میگی.ممنونم

پسر فروردین چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 00:21 http://hassanpourmohammadhosein.blogfa.com

نفسام نفست

به

بندن

نفس ,محمدحسینـ ,سآریهـ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد